Er I trætte af at bruge unødigt meget tid på at vedligeholde jeres arbejdsfaciliteter? Tid, der stjæler fokus fra jeres kerneforretning? Tid, som I kunne lægge i jeres kunder istedet?
Her er løsningen: Facility Management med Better Call Bob.
Med Facility Management sætter I vedligeholdelsen og reparationerne af jeres faciliteter på automatpilot. Vi forvandler jeres arbejdsrum til et fokusområde, der er fri for opmærksomhedskrævende hængepartier. Så kan I fokusere på dét, I er gode til.
Herunder fortæller vi mere om hvad I får ud af Better Call Bob’s Facility Management-service.
Når faciliteterne løbende skal vedligeholdes, eller når de praktiske gøremål bliver en byrde for jeres virksomhed, så er det rart at have en Facility Management-aftale med Better Call Bob. Vi tilbyder en lang række forskellige FM-services, herunder:
Ovenstående Facility Management-services tilbyder vi enten direkte, eller gennem nøje udvalgte samarbejdspartnere, som vi holder tæt kontakt med under processerne.
Eksemplerne på vores erhvervsløsninger strækker sig fra de små løbende reparationer og praktiske opgaver, og til iværksættelse og styring af mindre til mellemstore renoveringsprojekter.
Konkret kan det være opsætning af gipsvægge, praktisk klargøring til møder, eller installation af elsparepærer i hele organisationen – og alle praktiske projekter og opgaver derimellem. I kan trække på os til nærmest hvad som helst af det praktiske arbejde, der skal gøres.
Hos Better Call Bob kan I frit tilpasse vores brede vifte af Facility Management-services efter jeres specifikke behov. Når vi opstarter et samarbejde tager vi en dialog om jeres behov, og skræddersyr en konkret løsningsmodel, der virker for jer.
Ønsker I en Facility Management-aftale, der udelukkende fokuserer på ad hoc vedligeholdelse og reparationer af jeres indvendige faciliteter? Eller skal bygningen igennem flere løbende vedligeholdelsesrunder? Måske har I øvrige praktiske projekter i støbeskeen, som snart skal realiseres?
Fleksible løsninger sikrer, at I får mest mulig værdi ud af vores Facility Management-service. Vi tager gerne en dialog med jer om jeres behov.
I nogle tilfælde kan det være, at vi ikke har kvalifikationerne in-house til de praktiske opgaver, I skal have ordnet. Det kan fx være, hvis kontoret står overfor en omfattende renovering af elinstallationerne, hvis der skal lægges nye rørledninger i jorden eller andet.
I disse tilfælde kan vi også være jer til hjælp. Som led i vores Facility Management-service agerer vi tovholder på en lang række forskellige renoveringsprojekter, hvor der skal bruges faguddannet arbejdskraft. Her koordinerer og målretter vi de eksterne parters indsatser efter jeres ønsker, og holder fingeren på pulsen gennem hele renoveringsprojektets forløb.
Vi kan stå for alt, lige fra:
– alt sammen med fokus rettet mod det, I gerne vil opnå.
Undervejs slipper I for bekymringer og forstyrrelser i jeres forretning. I undgår også at skulle forholde jer til alle de udfordringer, der uundgåeligt opstår undervejs i ethvert større renoveringsprojekt. I fortæller os blot hvor I vil hen med projektet – så sikrer vi, at målet realiseres via et konstruktivt og målrettet samarbejde med vores eksterne partnere.
Facility Management dækker over en bred vifte af services inden for drift og vedligeholdelse af virksomhedens faciliteter. Man skelner typisk mellem Hard Facility Management og Soft Facility Management. Hard Facility Management omhandler strukturel vedligeholdelse og reparationer af virksomhedens faciliteter. Soft Facility Management omhandler forbedringer i den daglige drift – fx rengøring og catering.
Skal vores handyman komme forbi dig? Så tøv ikke med at række ud til os. Udfyld formularen herunder, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.
Hos Better Call Bob samler vi på glade kunder. Vi tilbyder hjælp og vejledning til dine små og store projekter. Når du bruger os følger der forsikring med. Hvis noget mod forventning ikke er i orden, kommer vi og løser det.
Better Call Bob ApS
CVR: 44690594
Frederiksborggade 1A, 1. th
1360 København K