Vilkår og handelsbetingelser hos Better Call Bob

Generelle oplysninger

Better Call Bob er en handymanvirksomhed med base i København, og med fokus på den grønne omstilling. Vi hjælper private, virksomheder og det offentlige med praktiske handyman- og tømreropgaver – store som små. Vi dækker hele København.
 

Better Call Bob

Frederiksborggade 1A, 1 th.

1360 København K

CVR nr.: 44690594
Telefon: 71 99 48 48
Email: hej@bettercallbob.dk

Køb & levering

Enhver henvendelse til Better Call Bob ApS via hjemmesidens kontaktformularer betragtes som en anmodning om tilbud, og er derfor ikke i sig selv bindende. Når du hører fra os vil vi tilbyde dig et specifikt tidspunkt, hvor vi kan komme forbi dig og løse din opgave. Vores tilbagemelding indeholder i udgangspunktet ikke en aftale om en fast pris på opgaven, men kunden kan efterspørge dette på forhånd hvis det ønskes.

 

Vores tilbagemelding på potentielle kunders henvendelser skal betragtes som et tilbud. Hvis den potentielle kunde ønsker at takke ja til dette tilbud skal det ske eksplicit skriftligt eller mundtligt. Accepteres tilbuddet bliver aftalen bindende. Herfra vil evt. fortrydelse af accepten være underlagt vores betingelser om fortrydelsesret.

 

Enhver eksplicit aftale om udførsel af en opgave, der er indgået igennem telefonisk henvendelse til Better Call Bob ApS, betragtes som bindende i det øjeblik, begge parter når til enighed om og accepterer rammerne for opgavens udførelse.

 

Levering af vores tjenesteydelser sker på aftalt tid og sted. Ved forsinkelse eller forhindring fra enten kundens eller Better Call Bob ApS’ side skal den omtalte part underrette den anden hurtigst muligt, og inden for rimelig tid, med henblik på at få lavet en ny aftale.

 

En opgave betragtes som færdiggjort eller leveret i det øjeblik den af kunden beskrevne og af virksomheden accepterede opgave på tilfredsstillende vis er blevet udført hos kunden, eller på anden forud aftalt adresse. Betaling sker umiddelbart efter levering af opgaven. Hvis udførelsen af opgaven strækker sig over flere dage vil vi, med mindre andet eksplicit er aftalt, opkræve løbende delbetalinger for den del af opgaven, der er blevet udført den pågældende dag.

Priser

Hos Better Call Bob er alle priserne opgjort i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vores priser kan findes på forsiden af vores hjemmeside, samt ved at klikke på “priser” i navigationen. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

Betaling

Better Call Bob modtager betaling med bankoverførsel og Mobile Pay.

 

Efter afsluttet opgave hos kunden opkræver vi betaling med det samme. Er det ikke muligt for kunden at betale med det samme vil vi sende en faktura til kunden, hvor kunden vil få 8 dage til at betale. Sidstnævnte mulighed koster et administrationsgebyr på 49 kr.

 

Alle beløb betales i DKK, og listes og opkræves inkl. moms. Vi gør hvad vi kan for at holde vores hjemmeside opdateret, men vi tager forbehold for prisfejl på undersider. Gældende priser kan altid findes på forsiden på https://bettercallbob.dk.

Reklamationsret

Vi giver 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, og læner os op ad reklamationspraksis i byggesager. En klage eller reklamation kan omhandle flere ting: fejl i eller udeblivelse af aftalte leverancer, ødelagte materialer, for lav materialekvalitet ift. det aftalte, for lav udførelseskvalitet eller for høje eller uspecificerede regninger og/eller fakturaer.

 

Afhængig af den konkrete situation, og betinget af, at du får medhold i reklamationen, kan du få varen repareret eller afslag i prisen. Reklamationer gælder ikke fejl eller skader begået ved din eller tredjeparts forkerte håndtering af resultatet af vores serviceydelser. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget fejlen eller manglen.

 

Reklamationer sendes skriftligt via mail til:
Better Call Bob
hej@bettercallbob.dk

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret på bestillinger af serviceydelser hos Better Call Bob. Fristen regnes fra bestillingsdagen – altså, fra den dag hvor du godkender vores tilbud, og hvor vi booker dig ind i vores kalender. Du kan frit anvende fortrydelsesretten uden at hæfte for noget op til 24 timer inden aftalt besøg.

 

Vælger du at benytte dig af din fortrydelsesret mindre end 24 timer før aftalt besøg tager vi et annulleringsgebyr på kr. 500,-. Vil du benytte dig af din fortrydelsesret efter arbejdets påbegyndelse, men før arbejdets afslutning, tager vi os betalt for den tid og de udgifter, vi har afholdt i forbindelse med det ufærdige arbejde.

 

Din fortrydelsesret bortfalder helt i det øjeblik vi afslutter vores arbejde for dig – også selvom den oprindelige fortrydelsesfrist ikke er udløbet.

 

Vil du gøre brug af fortrydelsesretten skal du give os eksplicit besked herom, enten via mail til hej@bettercallbob.dk, på tlf.: 71 99 48 48, eller mundtligt til den af vores medarbejdere, der aflægger dig besøg.

Refusion, afslag & tilbagebetaling

I tilfælde af refusion eller afslag i prisen vil vi i udgangspunktet gennemføre tilbagebetalingen med det samme betalingsmiddel, som du har brugt til at betale os i første omgang, med mindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Derfor bedes du i nogle tilfælde om at oplyse os dit registrerings- og kontonummer, så vi kan overføre det aftalte tilbage til dig. Det indebærer ingen risiko for dig at oplyse disse ting til os via mail eller telefon, da oplysningerne ikke er følsomme. Vi vil udelukkende anvende dine oplysninger til udbetaling af det aftalte afslag, og gemmer dem ikke efterfølgende.

 

Har du betalt med Mobile Pay kan vi i nogle tilfælde refundere det aftalte afslag til dig ved brug af dit telefonnummer.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

 

  • Navn
  • CVR-nummer (hvis du handler på vegne af en virksomhed)
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mailadresse
  • Oplysninger om hvilke serviceydelser du efterspørger

 

Vi behandler dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Better Call Bob. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over en serviceydelse du har købt hos os, og er det ikke i den forbindelse lykkedes dig at nå til en tilfredsstillende aftale med os, kan du sende en klage til:

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage på EU-kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Angiver du en klage her, skal du oplyse vores email-adresse: hej@bettercallbob.dk